Taxi Faro Airport  thumbnail

Published Jun 07, 23
10 min read

Taxi België

Kortom dank je wel Daniël en Noyman!!!! Grin, Harm en Minke, Hans en Benita – 2013-07-07 12:33:09 Wij zijn een dag met Noyman en 2 dagen met Daniel weg geweest. Zowel Noyman als Daniel zijn gezellige praters, vertellen veel en laten je veel van Bali zien, en alles gaat in overleg.

Wat je ook maar wilde, daar ging hij heen of had zelf ook mooie ideeen/voorstellen. Het is een erg vriendelijke, gezellige man. Praat goed engels. Als dank voor het rondrijden hebben wij (in overleg met hem natuurlijk) een facebook pagina voor hem aangemaakt. John en Stéphanie – 2013-06-10 16:00:45 Wij hebben 2 dagen met Nyoman rondgereisd en waren daar heel tevreden over.

Bovendien is hij een goede, rustige chauffeur. Een aanrader voor al wie van plan is om Bali te verkennen! Folkert & Marlies – 2013-06-07 20:40:20 Wij zijn in mei 3 dagen met Nyoman op pad geweest. Hij stond keurig op tijd klaar in de lobby van het hotel. Hij heeft ons in 3 dagen veel van Bali laten zien.

Allemaal op een prettige manier. Wij zouden het zeker aanraden om op deze manier Bali te ontdekken. Folkert & Marliesfam. Peters – 2013-05-31 12:42:29 Wij hebben in de meivakantie jl. met onze zoon van acht een rondreis op Bali gemaakt. Omdat we onze zoon mee hadden wilde ik me toch voor de transferdagen van te voren goed laten informeren en kwam ik op deze site terecht.

Als je zin hebt om te kletsen praat hij gezellig mee en als je even rustig je je ogen de kost geeft om al het moois van Bali in je op te nemen valt er een plezierige natuurlijke stilte. taxi oudenaarde. Je hoeft het maar aan te geven en hij stopt, zodat je foto’s kunt maken.

Buiten dat Daniel een enorme aardige man is is hij tevens zeer professioneel en weet je de leuke dingen te laten zien van het eiland. Er zijn goedkopere chauffeurs maar die zijn niet zo goed of vertellen helemaal niets over cultuur en natuur op Bali en dat is nu net waarom je Daniel moet hebben want hij doet dit wel.

Taxi New York

Het is ons goed bevallen. Hij is een gezellige en humoristisch gids die netjes rijdt (in de grote chaos op de weg) en je naar de mooiste plekjes van het eiland brengt. taxi blue brussels. Hij heeft een goede auto en komt altijd netjes op tijd. Wij hebben 2 mooie dagen gehad en kunnen hem aan iedereen aanraden.

Het was een leuk weerzien, want in 2011 ook hem als onze gids gehad. Het was echt super en we hebben mooie dingen samen gedaan. Luchthavenvervoer Antwerpen. Hij is echt perfect en weet wanneer je het best ergens naar toe kan gaan. Walter bedankt voor het regelen van de dagen, dit werkt ook echt uitstekend.

Daan en Carla Jeroen – 2013-05-13 20:53:50 Net terug van onze vakantie op Bali willen we Daniel en zijn neef bedanken voor de transfer / dagtrip die wij op 1 mei en 5 mei met hun hebben gehad. Daniel en zijn neef hebben ons veel dingen laten zien en daarbij veel informatie gegeven.

Dank ook aan Walter voor de prettige communicatie per email bij de boeking (taxi 24h24). We willen Daniel en zijn neef dan ook zeer aanraden voor een ieder die naar Bali gaat. Jeroen, Ingeborg en Ad – zondag 12 mei 2013 In mei 2013 zijn wij 4 keer met Nyoman en één keer met Daniel een hele dag op stap geweest.

Beide zijn leuke en goedlachse Balinezen die je veel kunnen vertellen van alle bezienswaardigheden maar ook over het dagelijkse leven op Bali. Toen Nyoman om persoonlijke redenen een dag niet kon, stond Daniel voor onze neus. De één helpt de ander en beide helpen ons. Ze waren altijd op tijd op onze afspraak en veranderingen in het programma maakten we aan begin en tijdens de dagtocht.

A-Taxi Antwerpen

Groenendaallaan 103, 2170 Antwerpen
03 283 83 93
Click here to learn more

Beide zijn goede chauffeurs in het soms hectische Balinese verkeer. uber taxi liege. Handig is ook dat ze je kunnen vertellen hoeveel iets ong. mag kosten want daar heb je soms echt geen idee van. Je wilt de mensen niet beledigen maar je wilt ook niet teveel betalen. Kees en Loes Hellingwerf – zondag 12 mei 2013 8 april 2013.

Taxi Knokke

bedankt voor de twee fijne dagen, Gerard Uithol, Fam. hoekwater – donderdag 21 maart 2013 Wij hebben 4 gezellige dagen met Daniël gehad (taxi anderlues). Hij is een uitstekende chauffeur en weet veel over Bali Hebben gezellig koffie gedronken bij Fam. Van hem en bracht ons naar een mooie crematie .

Er kwamen daar alleen lokale mensen. Geen toerist te zien en het eten was fantastisch! Verder hebben we vaak schaterlachend in de auto gezeten. Daniel is heel grappig en heeft een geweldig gevoel voor humor. Ik ga volgend jaar terug en kijk er al naar uit om samen met Daniel nog meer van Bali te ontdekken.

Ik zou zeggen,zoek niet verder voor een gids op Bali, want hij is echt de MAX:Grin, Martine en Danny, Daan, Carla en Angel – 2013-02-24 14:54:45 Binnenkort weer twee dagen met Daniel op pad. We hebben er nu al weer zin in. Lydia en vriendenclub – 2013-01-20 16:48:36 Drie maanden geleden waren we met z’n veertienen op Bali , waar we drie dagen met Nyoman, Wayan en Nyoman op stap zijn geweest en we waren heel blij met deze drie gidsen/chauffeurs: Ze hebben ons naast de gewone highlights ook plekken laten zien, waar je als gewone toerist niet zo gauw komt, zoals in een tempel waar net een ceremonie aan de gang was en waar we de enige buitenlanders waren - Taxi Brasschaat.

Denk hier bij aan het echte Bali, eten, drinken, werken. Vb lunch genieten langs de weg, op bezoek op het platteland om te zien hoe de rijst wordt gezaaid en geoogst, en alles wat daar tussen in gebeurd. In 1 woord geweldig!!! Daniel, thanks for showing the real Bali (taxi in gent). Without you we could not enjoy you’re island this way.

Wat een geweldige info en zo overzichtelijk (taxi stekene). Daar Daniel en Nyoman het door de mooie site druk hebben en al bezet waren prees hij ons Wayan aan. Ook deze man is een geweldige gids en leuke en gezellige man. Hij sprak ook zeer goed Engels. Hij bracht ons waar we wilden en stopte op ons verzoek vaak om te fotograferen.

We droegen de door hem meegebrachte sarongs en slendangs. Ook had hij een flesje water en verfrissingsdoekjes bij zich. Echt geweldig. Door hem hebben we een stukje echt Bali leren kennen! Wayan en Walter bedankt! Lucy van de voort – 2012-11-15 19:49:15 Geweldige dagen gehad met Daniel en Nyoman. Luchthavenvervoer Merksem. Alles wat we graag wilden zien werd gehonoreerd.

Taxi Lille

Gaat u naar Bali en wilt u goede chauffeurs twijfel niet en kies voor deze mannen. Een volgend bezoek aan Bali van ons hoeven we niet meer te zoeken naar gidsen en chauffeurs. Fijne dagen gehad. Lucy van de Voort en familie, Jeroen & Inge – 2012-11-01 19:24:08 Wij zijn afgelopen zomer (July 2012) met Daniël op pad geweest.

We gingen vanuit ons hotel Sativa Sanur verschillende trips maken. Ook zijn we 3 dagen naar het noorden geweest. Daniel regelde een hotel en een prachtige (prive)villa in zijn geboorteplaats. We hebben veel gedaan: Balinese kookcursus, Rafting, Bamboo forest, Jatiluwih, Lovina. Hij is een erg aardige / bescheiden man en de meest veilige chauffeur van Bali! Hij is grappig en doet alles om het naar je zin te maken.

Dagen om nooit te vergeten. Hij is een geweldige chauffeur en gids op Bali (tour et taxi lego). Hij kent veel plekjes, waar niet alle toeristen komen. Hij bracht ons bij een indrukwekkende crematie en deed met ons een rituele wassing. Hij heeft ook veel humor en is goed op tijd. Zoek je een gids op Bali, dan heb je met Daniel volgens ons de beste !!!!!!! Grin Ben en Anke Kuiper Tom – 2012-09-06 17:00:18 Vorige week zijn wij via Walter in contact gekomen met Nyoman die ons 2 dagen lang Bali heeft laten zien.

Hij is een uitstekende gids en een vriendelijke man om mee op te trekken. Het is uitstekend bevallen en zou het iedereen aanraden. Tom. Marco en Jacqueline – 2012-09-06 09:57:03 Vorige week zijn wij drie dagen op pad geweest met Daniel; het waren drie hele mooie dagen! Vooraf hadden we Walter een lijstje doorgestuurd met locaties die we graag wilden bezoeken en ter plekke hebben we daar met Daniel een mooi programma van gemaakt, aangevuld met tips van Daniel.

Natuurlijk hebben we ook de tempels,koningshuizen,vulkaan,rijstplantages etc. bezocht maar we zijn ook bij het ochtend reinigings ritueel een crematie en zelfs bij mensen thuis geweest. Daniel en Nyoman waren altijd stipt op tijd en wij hebben ons laten verrassen want die mannen weten echt de mooiste plekjes te vinden. Kortom bedankt Daniel en Nyoman voor al dit moois en deze onvergetelijke vakantie.

Via Walter, hadden we met hem een afspraak gemaakt in de lobby van het hotel. Onder het genot van een drankje hebben we besproken wat wilden zien. We vroegen ook een beetje initiatief van hem. Hij bracht ons voor een prachtige zonsondergang naar de jimbarranbay (ik weet niet of het goed geschreven is.

Taxi Verts Numero

We genoten van het eten en de zonsondergang. Thanks to Nyoman. Ik wilde wel raften maar had geen zin om 200 treden terug te lopen. Nyoman zoekt een plek uit waar we opgehaald worden door een vrachtwagen. Hij had voor ons een dag met andere klanten verzet. Die vonden dat niet erg en gunden hem deze trip.

We wilden op een avond ook een markt zien en bij een warung eten. Geen probleem. We hebben met z’n allen incl. Nyoman gezellig bij een foodmarket gegeten.(zie foto’s)Hij wilde absoluut geen geld hebben aangezien we zijn eten betaald hadden van 2 euro!. Waar we ook heen gingen overal stond hij weer klaar om ons weer verder te rijden.

Daarnaast spreekt hij goed engels , en geeft goede informatie. Groetjes Thea Kramer, Leon en Esther – 2012-08-12 22:18:54 Wij zijn een aantal dagen met Nyoman Sudiarta,de neef van Daniël,op pad geweest op Bali. taxi bilzen. Hij heeft ons hele mooie plekjes van Bali laten zien en ons kennis laten maken met het ECHTE Bali! Nyoman is een vrolijke,altijd lachende gids die samen met zijn vrouw en kinderen een speciaal plekje in ons hart hebben veroverd.

Wayan (zoals hieronder genoemd) heet alleen geen Wayan, haha, maar I Nyoman Wartana. Nyoman was een super gids! Hij was erg vriendelijk en gezellig, reed erg rustig en zijn Engels was heel goed (ook al vond hij zelf van niet). We zijn op mijn eigen verzoek naar de monniken tempel en heet water bronnen boven in het land geweest.

Erg geslaagd. Ik heb alle gegevens van Nyoman naar Walter, de webmaster, gemaild. Groetjes Gwen, Andre en Wilma – 2012-06-15 09:40:19 Wij zijn weer terug in Nederland maar kijken terug op een geweldige vakantie in Bali. Daniel heeft ons prachtige plekjes laten zien waar nauwelijks toeristen komen. Daniel is een zeer vriendelijke man met humor.

Het was mede dankzij Daniel een topvakantie. Dus mocht je plannen hebben om naar Bali te gaan zou ik hem zeker benaderen. Je mag me altijd mailen voor informatie (henjadejong@hetnet. nl) Het is echt een super met hemen……….. Daniel is altijd op tijd ha ha maar dit begrijpt hij zelf het beste, Grin, Grin, Gwenny en Rene – 2012-06-13 13:46:53 Ik en mijn vader zijn gisteren met Daniël meegeweest.

Uber Taxi Prix

Heleen en Ger, Roel van Deursen – zaterdag 24 maart 2012 Wij waren van 1 t/m 18 maart 2012 voor de tweede keer op Bali. Thuis, achter de PC, had ik Daniel gevonden, met dank aan zijn webmaster, die deze site voor hem heeft gemaakt. We zijn 6 dagen met hem op stap geweest. verkleinwoord taxi.

Omdat ik een enthousiast filmer ben, met veel viewers op Youtube, heb ik ‘m beloofd een filmpje te maken voor zijn site. Binnen een paar weken stuur ik de link naar Walter, de webmaster, zodat ook anderen vast kunnen genieten van het mooie Bali en “Op stap met Daniel”. Van harte aanbevolen…Mt.